7 Nisan 2013 Pazar

Facebook'ta Takipçileri (Aboneleri) Açmak

Yazan: Yaşlı Çocuk   Zaman:  Pazar, Nisan 07, 2013 4 Yorumlar

Facebook'ta Takipçileri (Aboneleri) Açmak
"Facebook'taki takipçiler ne işe yarar?" önce bu sorunun cevabını vereyim. Facebook profilinizde 18 yaş üstü olanlar hesap ayarlarından takipçileri açabilir. Böylece arkadaşınız veya tanıdığınız olmayan kişiler sizi takip edebilir, paylaşımlarınızı izleyebilir. Ayrıca Facebook'ta 5.000 kişiden fazla kişiyi arkadaş listemize ekleyemediğimiz için takipçileri açmak kullanıcıların yararına olacaktır. Birçok ünlü kişilerin takipçi sayısının 50.000 ve üstü olduğunu görmüşsünüzdür. Yani kısacası takipçilerinizi açarak daha çok kişiye ulaşabilirsiniz.


Hadi takipçileri nasıl açacağımıza bakalım :)


1) Facebook hesabımıza giriş yapıyoruz.

2) Facebook sayfasının sağ üst köşesinde bulunan "Ayarlar" simgesine ve ardında da "Hesap Ayarları"na tıklıyoruz.

3) Açılan ayarlar sayfasının sol kısmına baktığımızda "Takipçiler" seçeneğini göreceğiz, ona tıklıyoruz.

4) Karşımıza çıkan "Takipçi Ayarları" sayfasının en üst kısmında "Takibi Aç" butonu var ona tıklayıp gerekli ayarlamaları yaptıktan sonra işlemlerimizi tamamlıyoruz.


Resimli Anlatım:

Facebook-Takipçileri Açmak

Facebook-Takipçileri Açmak

Facebook-Takipçileri Açmak

Facebook-Takipçileri Açmak

Facebook-Takipçileri Açmak

Twitter Facebook Twitter

Yazar Hakkında:

Kahramanmaraş'ta yaşıyorum. 2012 yılında "Web Programcılığı" bölümünden mezun oldum. Şu aralar üniversite sınavlarına hazırlanıyorum. Üniversitede ise "Görsel İletişim Tasarımı" bölümünü okumayı istiyorum.

4 yorum:

  1. yok ki baktım Takipçi Ayarları takip etiyor yok ? nasıll yaptım yok boş ?

    YanıtlaSil
  2. Hesap ayarları>Takipçiler>Takibi Aç şeklinde yaptığınıza emin misiniz?

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. "Takipçi" diye bir yer yok, evet. Konu zaten "Takipçileri/Aboneleri Açmak"la ilgili dikkat ederseniz.

      Sil

Yukarı Çık ↑
E-Posta Aboneligi:

Reklam/Sponsor

Takipçilerimiz

Araç/Gereç

Follow on Bloglovin

Facebook Sayfamız

© 2013 Mikrooplazma| Tema: BloggerTheme9
Ana Sayfa|Hakkımda|Destek Ol|Arşiv|İletişim